Na skladě posledních 20 ks magazínu DAKARMANIA #5

Rubrika: E-shop  
/ Aktualizováno:

Poslední šance zkompletovat celý set vydaných magazínů DAKARMANIA! Na skladě máme posledních 20 kusů ještě nerozbalených „funglovek“ DAKARMANIA #5.

DAKARMANIA #5 poslední kusy
Kliknutím na obrázek přejdete do našeho e-shopu.

Pokud jste měli DAKARMANII rádi, ale z nějakého důvodu jste si ještě nepořídili poslední číslo a chtěli byste mít novotou vonící kousek, pak neváhejte a objednávejte nyní v našem e-shopu.

Ve skladu se krčí 4 poslední balíčky novotou stále ještě vonících výtisků. Pak už bude k dispozici pouze pár „použitých“ kusů, které se nám vrátily z kamenných obchodů v rámci remitendy…

A co DAKARMANIA #5 přináší? 160 stran dakarské historie a současnosti s řadou dosud nepublikovaných fotografií. Na jejích stránkách jsme se věnovali například následujícím tématům:

DAKAR 2022 | Méně ostrých kilometrů, více dun – Při přípravě Rally Dakar 2022 musela pořádající Amaury Sport Organisation přistoupit na řadu kompromisů a ze slibovaného závodění v oblasti Pusté končiny nezbylo téměř nic, přesto se jednalo o ročník, který závodníky bavil. Podrobné ohlédnutí za 44. ročníkem dakarské rally.

HISTORIE | Fortissimo: Perlini na Rally Dakar (1988 – 1994) – Období mezi lety 1988 a 1994 je v historii Rally Dakar ohraničeno dvěma slavnými vítězstvími Karla Lopraise. Ostatní ročníky této éry opanoval v kategorii kamionů tovární tým italského výrobce do té doby prakticky neznámého jména Perlini. Jeho vozy zdobila nejen rychlost, ale také množství neobvyklých a invenčních technických řešení.

HISTORIE | Zapomenutá čtyřkolka – V období oficiálního továrního týmu vzniklo v Kopřivnici několik soutěžních kamionů, které se svými výsledky zapsaly do historie Rally Dakar zlatým písmem. Ve stínu svých úspěšnějších předchůdců i následovníků naopak zůstala jedna dvounápravová Tatra, s níž se do boje o vítězství zpočátku vůbec nepočítalo. Přesto se souhrou okolností za jejím volantem objevil i Karel Loprais.

ROZHOVOR | Milan Engel: Tým je to hlavní, na čem záleží – Na svém kontě má osm startů na Dakaru a v uplynulých letech svými výkony a obětavostí významně pomohl týmu Orion – Moto Racing Group na jeho cestě do širší špičky kategorie motocyklů. Přesto prožil letošní ročník pouštního maratonu poněkud separé. Milan Engel poprvé okusil, jak náročný Dakar je, pokud se na něj motocyklista vydá bez asistence.

ROZHOVOR | Jaroslav Valtr ml.: Snažím se být co nejpreciznější – O jeho debutu na Rally Dakar se před rokem rozhodlo doslova několik desítek hodin před odletem do Saúdské Arábie. O dvanáct měsíců později dostal příležitost po boku Aleše Lopraise, přestože jeden z nejzkušenějších českých dakarských účastníků současnosti spoléhal dlouhé roky téměř výhradně na zahraniční navigátory. Obě velké výzvy zvládl Jaroslav Valtr mladší výtečně a díky svému přístupu, talentu a povaze si rychle buduje velmi zajímavou pozici. Opravdu dobří navigátoři specializující se na crosscountry rally totiž v současnosti patří v českých luzích a hájích víceméně k úzkoprofilovému zboží.


Zároveň velmi děkujeme za zájem, jaký jste o magazíny projevili v posledních měsících v rámci našeho velkého výprodeje. Když už nefungovalo předplatné, tak alespoň výprodej stál za to. A my můžeme získané prostředky použít na přípravu dalšího projektu a produktu s dakarskou tématikou… Díky!

Kliknutím na obrázek přejdete do našeho e-shopu.
Kliknutím na obrázek přejdete do našeho e-shopu.

Mohlo by vás zajímat

Dmitrij Sotnikov, Silk Way Rally 2022

Kamaz: Až se vrátíme, musíme vyhrávat

Tovární tým Kamazu nemohl startovat na Rally Dakar 2023 kvůli sankcím uvaleným na automobilku Evropskou unií. Vedení týmu přesto opakovaně zdůvodňuje svou absenci v Saúdské Arábii odlišně.

Více...
Vimos No. 50: Tatra 815 4×4, 1992

Novinka od Vimosu: Tatra Karla Lopraise z roku 1992

Vydavatelství Vimos představilo další novinku ze své produkce. Jedná se o Tatru 815 4×4, s níž Karel Loprais sbíral úspěchy v roce 1992.

Více...
Carlos Sainz, Dakar 2023

Sainzova havárie na Dakaru se neobešla bez následků. Španěl si poranil páteř

Edouard Boulanger není jediným členem posádek továrního týmu Audi, jehož čeká delší rekonvalescence po zranění, které utrpěl v průběhu Rally Dakar 2023.

Více...

Mobile Sliding Menu