„Po včerejší opravě konečně čistá etapa bez defektů a jakýchkoliv jiných problémů. Auto fungovalo dobře, i když s malinko menším výkonem, který jsme včera z bezpečnostních důvodů nepatrně snížili,“ informuje Lopraisův palubní mechanik Petr Pokora.
„Dnes to bylo spíše o profilu trati. Když jsme vjeli do skalnaté a kamenité části, byl to takový masakr, že jsem naivně doufal, že to bude jen kousek. Bohužel to byl strašně dlouhý a rozbitý ‚kousek‘ s velikými kameny. Rány od kamenů ve mně poprvé v životě probouzely strach o podvozek, a to jsme chvílemi jeli fakt krokem. V podstatě trial, ale dlouhý.“
„Myslím, že tohle pořadateli nevyšlo. Nebo vyšlo, ale jen pokud chtěl prověřit pevnost aut a odolnost posádek, kterým to fakt dalo ‚po zádech‘.“
„Ještěže mám za zády Romana Krestu, který mi na dálku v minulých dnech pomohl zmenšit naše utrpení radou při nastavení tlumičů, které fungují na jedničku s hvězdičkou.“
„Má záda tuto etapu zvládla, ale se spodní částí těla to už tak slavné není. Kostrč mám natlučenou, rozedřenou a to nejsme ani v půlce. Popravdě se fakt těším do písku. Tam nám to většinou jde a je to takové soft,“ uzavírá 41letý Plzeňan.
Posádce Aleš Loprais, Khalid Alkendi, Petr Pokora se i v těchto podmínkách dařilo a po čtvrté etapě, která uzavřela první třetinu letošního Dakaru, postoupila na páté místo.