Van den Brinka ve čtvrté etapě zdržely defekty pneumatik

Rubrika: Tiskové zprávy  
/ Aktualizováno:
Martin van den Brink, Silk Way Rally 2019

Bělorusové se svými Mazy ovládli čtvrtou etapu Silk Way Rally. Skvěle jim sice sekundoval severočeský kamion od MKR Technology, ale pilota Martina van den Brinka nakonec zbrzdilo několik defektů. Cílem projel tentokrát osmý.

„Martin včera při jednom z dopadů vletěl do díry, kde zničil přední nápravu. Tu jsme měnili až do osmi do rána, ale tím, že jsme zůstali ve stejném bivaku, jsme všechno zvládli na pohodu a dokonce jsme si stihli i trochu odpočinout,“ podotkl Daniel Kozlovský, mechanik týmu MKR Technology.

Severočeští mechanici kamion stihli připravit, aby posádka speciálu Renault Trucks mohla naplno pokračovat mongolskými stepmi. Rychlostní prověrka tentokrát začínala prakticky hned za bivakem v Ulánbátaru, kam se soutěžící po čtyřech stech sedmdesáti kilometrech také vraceli.

Nejdelší speciálu letošního ročníku zvládly nejlépe Mazy. Za čtyři hodiny zvítězil Bělorus Vjazovič, necelých devět minut na něj ztratil parťák Vasiljevskij a trojici nejlepších uzavřel Višněvskij. Pilot týmu Mammoet Rallysport Martin van den Brink byl tentokrát klasifikován jako osmý s půlhodinovou ztrátou na vítěze.

Martin van den Brink, Silk Way Rally 2019
Martin van den Brink/Wouter de Graaff/Mitchel van den Brink, Renault CBH 385, Mammoet Rallysport. Silk Way Rally 2019. © SWR Media

„Etapa byla celkem rychlá, jela se zejména na tvrdém písčitém povrchu. Auto drží a Martin vypadá spokojeně, přestože dnes musel dvakrát stavět a měnit pneumatiky. Kvůli tomu trochu ztratil,“ vysvětlil půlhodinový odstup Kozlovský, který také prozradil, že mechaniky před pátou etapou čeká rozebrání předního kola.

Vítězný Vjazovič si jen upevnil vedoucí pozici. Za ním se ale seřadili ruští piloti s Kamazy Šibalov, Karginov a Mardějev. Van den Brink klesnul na pátou pozici, na které ztrácí tři čtvrtě hodiny. Přeskočil ho právě Mardějev, vítěz Dakaru z roku 2015.

Silk Way Rally se ve čtvrtek dostane do své poloviny. Pátá etapa povede z Ulánbátaru do Mandalgovi, kde z typických mongolských stepí vyjedou posádky na náhorní plošinu v 1600 metrech nad mořem. Poradit si budou muset s 337 měřenými kilometry.

Tisková zpráva MKR Technology (editováno)

Mohlo by vás zajímat

Michael Metge, Merzouga Rally 2019

Aragón: Tovární týmy i české překvapení [seznam přihlášených]

Velmi solidním obsazením se může Baja Aragón 2019 pochlubit i v kategorii motocyklů. Třetí a zároveň předposlední podnik Světového

Více...
Jaroslav Valtr, testování Tunisko 2019

Aragón: Macík, Valtr i Bonver Dakar Project [seznam přihlášených]

České týmy se příští víkend na Baja Aragón pokusí prodloužit vítěznou sérii, kterou na španělské soutěži v kategorii kamionů

Více...
Martin Prokop, Baja Aragón 2018

Aragón: Trojice českých jezdců proti silné konkurenci [seznam přihlášených]

Baja Aragón patří k nejpopulárnějším cross-country závodům na evropském kontinentu a startovní listina 36. ročníku výsadní postavení španělského podniku

Více...

Napište komentář:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Mobile Sliding Menu