Dakar 2021: Buggyra připravuje dva kamiony a automat

Rubrika: Kamiony, Tiskové zprávy  
/ Aktualizováno:

Společnosti Tatra Trucks a. s. a Buggyra Racing, zastoupené ředitelem a předsedou představenstva Ing. Pavlem Lazarem a týmovým manažerem Janem Kalivodou, podepsaly v těchto dnech novou dvouletou smlouvu o spolupráci.

Martin Šoltys, Dakar 2020
Martin Šoltys/David Schovánek/Tomáš Šikola, Tatra Phoenix, Tatra Buggyra Racing. Rally Dakar 2020. © Buggyra Media

V praxi to znamená další pokračování projektu, který v minulých letech přinesl týmu Tatra Buggyra Racing etapová vítězství i průběžná vedení v nejprestižnějších dálkových závodech planety, jakými jsou Rally Dakar a Silk Way Rally.

„Po vyhodnocení posledního kontraktu jsme se shodli, že obě strany mají zájem dále pokračovat,“ uvedl Jan Kalivoda, podle kterého se jedná o spolupráci z kategorie oboustranně přínosných. „Na jedné straně značka, kterou celosvětově proslavil nejen Dakar, na straně druhé flexibilní firma s globální působností, která je schopna reagovat prakticky na jakékoli technologické výzvy.“

„Technické poznatky z náročných dakarských závodů jsou pro nás důležitým zdrojem informací pro budoucí vývoj, proto jsme rádi, že spolupráce s Tatra Buggyra Racing pokračuje i nadále, a vzájemné spolupráce si velmi vážíme,“ reagoval Ing. Pavel Lazar.

Magazín DAKARMANIA
KLIKNUTÍM na obrázek přejděte DO E-SHOPU

Cíl: s automatem do desítky

O úrovni spolupráce pak podle manažera Jana Kalivody vypovídá i příprava na Rally Dakar 2021.

„Bude to určitě náročný ročník pro všechny zúčastněné, a to nejen po technické a organizační stránce. My se však držíme plánu,“ ujistil Kalivoda. „Připravujeme na příští Dakar dva závodní kamióny s cílem umístění v elitní desítce.“

Majitel týmu Buggyra Racing Martin Koloc o nové smlouvě nepochyboval. Důkazem toho je osazení dakarského speciálu automatickou převodovkou.

„Začali jsme na tom dělat v lednu po konci Dakaru, do vývoje jsme investovali nemalé zdroje ještě před novým kontraktem. Stejně tak pracujeme na optimalizaci rozložení hmotnosti, chceme vytěžit potenciál Phoenixe na maximum,“ konstatoval Martin Koloc, který zároveň dodal, že spolupráce mezi Tatrou a Buggyrou není „pouze“ o Dakaru, ve hře jsou společné vývojové programy, přičemž výsledek by se měl dostavit v co nejbližší budoucnosti.

Tisková zpráva týmu Buggyra Racing [editováno]

Novinka

Mohlo by vás zajímat

Sergej Vjazovič, Dakar 2021

Dakar 2022: MAZ nebude chybět kvůli ASO, ale podpoře Lukašenkova režimu

Tovární tým běloruské státní automobilky MAZ nemůže startovat na Rally Dakar. Nejedná se však o žádné svévolné gesto pořadatelů Rally Dakar.

Více...
DAKARMANIA #4 & sezona 2022

Nezastavujeme, máme zpoždění… ale jedeme dál!

Po velmi turbulentním říjnu pro nás bude listopad značně hektický a perný. Magazín DAKARMANIA totiž dostává druhou šanci.

Více...
Šoltys & Macík

Big Shock! Racing vyšle na Dakar dvě ostřílené posádky

Tým Big Shock! Racing vyšle na Dakar 2022 dva závodní kamiony Iveco. Se starším pojede Martin Macík ml., s novým Martin Šoltys.

Více...

Napište komentář:

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Mobile Sliding Menu